Tuesday, January 3, 2017

Să vină primăvara!

 
 
Nu ştiu voi, dar eu deja nu mai aştept zăpada. Nu a fost deloc de sărbători când ar fi avut farmec. Poate doar la munte, unde nu am ajuns de data asta.
 
Acum aştept primăvara cu pomi înfloriţi şi zumzet de albine, cu ceruri albastre şi ciripit de păsări ce s-au întors la cuiburi, cu boboci ce plesnesc în culori de bucurie şi vânt călduţ de aprilie.

Aştept să ne zâmbească soarele şi oamenii deopotrivă, să ningă doar cu petale parfumate, să bubuie văzduhul luminat de fulgere, să fie totul verde şi proaspăt în jur, să pască mieii pe câmpii şi fluturii să zboare gingaşi printre florile din grădină.

Aşadar, să vină primăvara! 🌷🌸🌹🌺🌻🌼
 
 

7 comments:

  1. Sunt de acord cu tine ...Sa vina primavera! Dar ma tem ca mai avem de asteptat ptr ca in Ro tocmai a anuntat viscol, iar la mine ger!
    Cred ca suntem doua visatoare! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am văzut şi a început deja să ningă. Asta este, suportăm şi iarna asta :))) Timp în care visăm la primăvară :D

      Delete
  2. Ooo la noi vine primăvara târziu tare,asa scurt prin mai. Si pana atunci ploi si ploi si ploi. Si iar ploi.
    Dar pot sa visez...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uffff nici nu vreau să mă gândesc ce "primăvară" frumoasă :))) E bun şi visatul la ceva :D

      Delete
  3. Eu am senzatia ca inca mai trebuie sa vina Craciunul. :)))) Nu spun ca nu mi-e dor de primavara de caldura soarelui, de haine mai putin si de fum mai putin... parca iarna asta nici aer curat nu am avut ca alta data. :))
    Dar, as vrea totusi sa ninga.. stii o ninsoare buna si frumoasa nu apatoasa :)).

    Oricum va fi vremea, sa avem sanatate in primul rand :D ca sa ne putem bucura din plin de ea.
    La multi ani!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo daaa, înţeleg ce zici. Şi eu vreau zăpadă să ies să mă bucur de ea. Poate în weekend, că a nins în sfârşit. Dar să nu ţină mult :D

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...