Saturday, December 24, 2016

Dorinţe de Crăciun



În ultimii ani, am învăţat că cele mai frumoase cadouri nu au preţ şi nici nu sunt materiale.

Cele mai însemnate cadouri sunt adesea suflete şi poartă nume. 
Sunt mâini care te ţin strâns la bine şi la greu.
Sunt braţe care te cuprind şi te fac să te simţi mereu acasă.
Sunt ochi ce îţi zâmbesc cu drag, făcându-te în fiecare clipă să te simţi iubit şi să-ţi dai seama că, fără tine, viaţa nu ar fi la fel.

Anul ăsta, de Crăciun, îmi doresc iubire, pace şi linişte: în suflet, în casă, în lume.

Îmi doresc o mamă şi un tată sănătoşi, veseli şi în putere, pe care să-i revăd de fiecare dată cu bine, alături de care să petrecem cât mai multe zile în familie.

Îmi doresc ca toţi oamenii mei dragi să fie bine, fericiţi, să primească de la viaţă tot ceea ce-şi doresc şi în calea lor să nu cunoască necazuri sau motive de tristeţe.

Îmi doresc multe zâmbete, multă lumină şi căldură sufletească.

Îmi doresc mai multă răbdare cu cei din jur şi cu mine însămi, înţelegere, toleranţă şi armonie.

Anul ăsta, de Crăciun, îmi doresc soare! 🌞 Şi un pic de zăpadă. 😊 ❄⛄❆

8 comments:

  1. Craciun fericit, draga Izabela!
    Petreceri frumoase de sfarsit de an!
    La Multi Ani cu sanatate, bucurii, impliniri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc! Sărbători frumoase şi luminoase alături de cei dragi! :)

      Delete
  2. Frumoase dorinte.^^Intr-adevar, cele mai frumoase cadouri nu sunt materiale.
    Si eu mi-as dori putina zapada anul asta de Craciun.De mult nu am mai avut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se pare că şi anul ăsta ne-a ocolit zăpada de Crăciun :)
      Sărbători frumoase!

      Delete
  3. Replies
    1. Mulţumesc! Sărbători fericite şi un an nou minunat! :)

      Delete
  4. Craciun Fericit, asa cum iti doresti! :)

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...