Saturday, June 25, 2016

Dimineţi cu iz de vacanţă (3)



Îmi place să mă trezesc înaintea tuturor dimineaţa. Mai ales în weekend. Să am puţin timp doar cu şi pentru mine, să scriu, să citesc, să nu vorbesc cu nimeni măcar pentru câteva minute, să fac abstracţie de zgomotul oamenilor şi maşinilor din stradă şi să înţeleg cât mai mult din ce se întâmplă în lumea fascinantă a necuvântătoarelor.

Este un mod de a-mi încărca bateriile, prin tăcerea dinaintea vorbelor, ce îmi permite să îmi ordonez un pic gândurile, să fac loc pentru creativitatea și inspirația după care tânjesc atât de mult și care mă vizitează cel mai adesea când mintea și inima plutesc în liniște și armonie...

Un weekend frumos şi răcoros vă doresc! :)


14 comments:

  1. nu aş reuşi să mă trezesc prima - mami este cea care se trezeşte înainte şi se satură de cafea şi de plimbat peste tot, până ne trezim noi !!!
    dar cred că este minunat să ai parte de momente de linişte, dimineaţa, în weekend !
    cu drag, îţi doresc un weekend cât mai plăcut !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar am nevoie de aceste momente de liniște, mă încarc cu energie pozitivă :) Dar e bine și să mai dormi un pic mai mult uneori și să se trezească alții primii :D

      Weekend frumos! :)

      Delete
  2. Ce frumoase trebuie sa fie diminetile tale hehehe Imi place mult fotografia :) Este balconul tau? foarte creative fotografia. apropos, ai account de Instagram? Pupici multi, Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar sunt frumoase :) Este balconul de la casa socrilor de la țară. Acolo și la ai mei, departe de nebunia citadină, diminețile sunt superbe! :)

      Am și cont de Instagram. Ți-am dat follow. Pupici! :*

      Delete
  3. Asa sunt diminetile mele de weekend :) din aceleasi motive :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheee, mă bcuur că nu sunt singura :)
      Weekend fain!

      Delete
  4. Multumesc de urari!
    Frumoase idei! Sa ne fie diminetile si vietile pline de armonie! :)
    Si nu numai in vacanta!
    Un weekend excelent sa ai, Izabela!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc mult!
      Un weekend frumos și liniștit! :)

      Delete
  5. Bună Izabela!
    Îți doresc zile frumoase, fericite și o vară toridă!
    Te îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc la fel!
      O duminică plăcută și liniștită! :)

      Delete
  6. faceam si eu asta inainte doar ca acum sunt atat de obosita incat mi-e imposibil sa ma trezesc mai devreme decat alarma de dimineata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eheee e minunat și să dormi mai mult. Uneori chiar e nevoie :)

      O zi frumoasă!

      Delete
  7. Ce dimineți frumoase! Mi-e dor de timp doar pentru mine! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred și eu... Dar cred că și diminețile de mămică sunt minunate! :)

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...