Tuesday, February 2, 2016

Conversații din viața mea de zi cu zi :)







De anul anul trecut:


                                                                                     1. Doamna de la patiserie, când am fost să comandăm turta miresei:
sursă foto
Ea: Voi sunteți fericiții?
Eu: Da.
Ea: Dar tu câți ani ai? Pari cam tinerică.
Eu: 29, dar știu că par mult mai mică.
Ea: Aaa. Chiar nu pari de 29...

2. Doamna de la coafor, în dimineaţa nunţii:
Ea: Câți ani ai?
Eu: 29, dar știu că par mult mai mică.
Ea: Și eu care voiam să te cert că te măriți prea tânără.

3. Doamna stomatolog:
Ea (observând verigheta): Ești căsătorită?
Eu: Da.
Ea: Dar câți ani ai? Ești minoră? 
Eu: 29, dar știu că par mult mai mică.
Ea: Wow! Chiar pari mult mai tânără!


Ce pot spune? Mă simt atât de bine când aud asemenea comentarii de parcă aş fi băut fără să ştiu din elixirul tinereţii veşnice :))))

4 comments:

  1. Cunosc sentimentul, și eu par mai tânără decât sunt... și mă bucur de asta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super! Cred că și tu ai un pic de-a face cu elixirul ăsta greu de găsit ;)

      Delete
  2. Ce frumos!!! Sa ramai tanara si frumoasa mereu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci, Liuba! :) La fel îți doresc și ție! :*

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...