Wednesday, January 20, 2016

Crâmpeie din iubirea noastră :)

sursă foto

Iubire este atunci când nu şterg anumite melodii din playlist, deşi nu îmi plac, pentru că ştiu că îţi plac ţie şi de fiecare dată când dau de ele, mă gândesc la tine.

Iubire este atunci când stăm unul lângă celălalt fără să vorbim, fiecare în treaba lui, eu strângându-te de mână din când în când, tu zâmbindu-mi adesea, luminând astfel şi cele mai mohorâte zile.

Iubire este atunci când faci patul dimineaţa, chiar dacă n-ai chef, ştiind că îmi face mie plăcere.

Iubire este atunci când vii seara târziu de la muncă şi te aştept cu mâncarea caldă, proaspăt luată de pe foc, şi cu o limonadă rece, aşa cum îţi place ţie.

Iubire este atunci când ne plimbăm şi ai răbdare să fac o mie de poze la o mie lucruri ce ne ies în cale.

Iubire este atunci când avem grijă unul de celălalt atunci când răcim.

Iubire este atunci când găteşti tu şi mă surprinzi de fiecare dată cu ceva bun, pregătit cu dragoste.

Iubire este atunci când ascultăm tare muzica mea preferată şi mă suporţi când cânt pentru că ştii că altfel nu ai cum. Noroc că am voce :)))

Iubire este atunci când îţi dau ţie ultima bucăţică de ceva bun, ştiind că te vei bucura ca un copil, iar asta mă înveseleşte enorm de mult.

Iubire este atunci când ne plimbăm şi mai rupi câte o floricică de prin parc, de prin vreo grădină ce dă în drum, pentru a mi le dărui, floricele ce fac mai mult decât orice buchet cumpărat.

Iubire este atunci când mă aduci cu picioarele pe pământ, dacă mă pierd prea mult în vise, când trăiesc mai mult în euforia mea, desprinzându-mă de toate şi rătăcindu-mă printre nori roz.

Iubire este atunci când te fac să visezi la curcubeie şi lumi colorate, când eşti prea ancorat în realitate şi raţiunea îţi alungă imaginaţia în depărtări.

Iubire este atunci când toci tu ceapa pentru că nu îţi place să mă vezi plângând :))

Iubire este atunci când mă surprinzi cu o tartă cu fructe, desertul meu preferat.

Iubire este atunci când îţi las bomboane de ciocolată prin buzunare, alături de un bileţel cu un mesaj care să îţi facă ziua mai frumoasă.

Iubirea înseamnă toate astea şi un infinit mai mult.

Iubirea suntem noi, perfecţi unul pentru celălalt, în ciuda imperfecţiunilor noastre :)

12 comments:

  1. frumoasa iubirea:D frumoasa :D

    ReplyDelete
  2. Iubirea este totul, ce ne-am face oare fără iubire?

    Bucurați-vă de iubirea pe care v-o purtați!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de acord cu tine. Iubirea chiar este totul, un privilegiu de care avem ocazia să ne bucurăm toţi :)
      O zi frumoasă!

      Delete
  3. frumoase rânduri despre ... iubire !
    mă bucur că am avut ocazia de a te cunoaşte !
    aş dori să fiu ''membră'' dar nu s-a deschis (nu funcţionează) !
    cu drag, multă sănătate !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc frumos pentru apreciere şi pentru vizită! :)
      Şi eu mă bucur de cunoştinţă!
      O zi frumoasă!

      Delete
  4. Ce frumos ai scris!!! Se pare ca iubirea ta iti gateste foarte gustos :) Pupici si zambete! Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc frumos, Liuba :) Chiar găteşte bine, uneori mi se pare că mult mai bine decât mine :)
      Te pup :*

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...