Monday, May 25, 2015

Este una dintre acele zile...

photo source
... în care îmi vine să închid ochii şi să îmi culc capul în poala cuiva, poate a unei bunici cu privire blândă şi glas duios, a unei bunici cu mâini obosite, dar iubitoare, oftând şi povestind cu glas stins din epoci de basm după care tânjesc fără să ştiu de ce, mângâindu-mi părul şi alinându-mi dorurile neştiute, nespuse, nescrise...

Nu-i nici tristeţe, nici supărare, poate doar un strop de nostalgie după copilăria ascunsă acum printre paginile unui jurnal îngălbenit, poate este doar nevoia din ce în ce mai mare de linişte, de spaţiu, de oameni care ştiu să tacă mai mult şi mai frumos decât ştiu să vorbească, poate este doar sufletul meu obosit care caută neîncetat frumuseţea şi bunătatea din lume...

2 comments:

  1. Georgiana, draga mea, am observat din scrierile tale ca ai un suflet minunat, poate unic si sa stii ca ma bucura acest fapt. Nu inceta sa cauti bunatatea acestei luni, nu obosi sa crezi ca oameni buni au existat si mereu vor exista. Mereu a fost lumea asta cu rele si bune, asa a fost de la inceput, doar ca noi traim acum si credem ca in timpurile vechi a fost altfel. Mereu au existat oameni rai, oameni care au ucis si au facut rau oamenilor buni. Mereu au existat martiri si calai care ucidea fara mila.

    Te cuprind cu drag si iti doresc o zi frumoasa de joi. Liuba x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îţi mulţumesc pentru comentariu, dragă Liuba! :) Vorbele tale încurajatoare îmi dau mereu o stare de bine, de optimism, mă fac să îmi schimb brusc atitudinea în caz că sunt într-un moment mai puţin bun.

      te pup şi eu cu mult drag! :* :X

      Delete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...