Friday, October 11, 2013

Pentru că am Farmec



A fost odată ca niciodată un tip... de păr atât de fragil şi complicat încât ani de zile nu prea am ştiu ce să fac cu el. De la natură este ondulat, dar nu acel gen de ondulat-cuminte. Nuuuu, un ondulat care stă exact în toate direcţiile şi creează frustrări.
De la o vârstă, în adolescenţa târzie, am reuşit să-l mai domesticesc cu puţină spumă din când în când, dar eram conştientă că nu îi făceam prea mult bine, mai ales că de-a lungul timpului am folosit diverse tipuri de şampon “din reclamele de la TV” care promiteau tot felul de minuni.
Cea mai mare fustrare a copilăriei a fost că mama mea mă tundea mai tot timpul, uneori mai scurt, în ideea că se va îndesi şi va creşte mai repede. Poveşti! Târziu, prin anii de liceu am reuşit să am părul ceva mai lung, adică puţin mai lung de umeri. Şi nu era o privelişte prea frumoasă pentru că nu-l tundeam cu lunile şi fiind foarte fragil, se despica la vârfuri foarte repede.
Unde mai pui că îmi şi cădea. Nu prea ştiam ce să-i fac şi nu-mi făceam prea multe griji. Îmi şcoala generală,  fiind imediat după perioada comunistă, mama îşi îndeplinea datoria zlinic şi îmi făcea codiţe cu nelipsitele fundiţe.  Şi obligatoriu cu breton, nu cumva să-mi intre părul în ochi şi să îmi stric vederea...
Timpul a trecut, părul nu a prea crescut, dar am descoperit de vreun an de zile o soluţie care mă face să privesc în oglindă cu plăcere.  Placa de îndreptat părul. Chiar ea! Ştiu, ştiu, nu e prea sănătos, dar înainte să mă apuc de sportul ăsta, adică întins părul DOAR de două ori pe săptămână, m-am documentat foarte bine înainte (zic eu). Aşa am descoperit loțiunea regenerantă cu petroleum din gama Gerovital Plant Tratament de la Farmec. Îl folosesc o dată pe săptămână, înainte de spălarea părului, şi la mine dă roade. Totodată, folosesc şi  şamponul regenerant din aceeaşi gamă, pentru că “munca în echipă” este cea mai eficientă.
Cea mai bună dovadă că produsele Farmec pe care le folosesc fac treabă bună  este că, înainte vreme, când nu îmi îndreptam părul cu placa, vârfurile mi se despicau deja după cam o lună după ce îl tundeam. Acum, după mai bine de un an în care le-am folosit lucrurile stau cu totul altfel. Nu m-am mai tuns de cam 6 luni şi părul abia acum dă semne de vârfuri despicate şi decolorare.
În curând o să schimb gama. Pentru că vreau să adaug puţină culoare, de aceea – ce bine că există! – voi trece cu toată încrederea la produsele pentru îngrijirea părului vopsit de la Farmec.
Motivul pentru care am ales să îmi îndrept părul este că mă face să mă simt mult mai bine, felul în care stă îmi dă o stare de siguranţă şi nu sunt singura care a observat asta. De aceea mă bucur că am sprijinul Farmec pentru că la placă nu am de gând să renunţ prea curând.
Pentru mine Farmec înseamnă mult mai mult decât un brand de produse foarte bune. Înseamnă sănătate şi frumuseţe, înseamnă strălucire şi vitalitate toate cuprinse într-un mod de viaţă bine organizat. Acest mod de viaţă trebuie să cuprindă şi o alimentaţie echilibrată, mişcare, momente de repaus şi relaxare etc. Pentru că produsele menţionate mă susţin destul de mult, dar ştiu că trebuie să le susţin şi eu pe ele. Din nou se aplică regula muncii în echipă.

  Şi nu în ultimul rând, consider că este important ca o doză de farmec să vină din interior. Un păr frumos trebuie asortat mereu cu o personalitate pe măsură.



Articol scris pentru SuperBlog 2013

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...