Wednesday, May 9, 2012

Două cuvinte… şi jumătate





... Într-o zi mi-am dat seama că îmi lipseşte o jumătate din suflet. Acel caiet cu poezii schiţate încă din copilărie. Unde? Cum? Sau... cine? N-am aflat. Însă am supravieţuit,  înjumătăţită, aproape oarbă, şchiopătând şi mâzgălită pe margini cu creioane ascuţite.
 Cum inspiraţia nu a încetat să curgă şi resursele fiind inepuizabile, am creat blogul, metoda perfectă să  reconstruiesc ce am pierdut. Piesele din puzzle-ul descompus sunt evident altele, dar fundaţia este aceeaşi.
Şi pentru că sunt momente în care imaginaţia evadează nebună din rutina zilnică, am decis să o pun la grea încercare. Am împrietenit-o pe rând cu mâinile, croşeta, gândurile, cuvintele, cerneala, creioanele colorate şi foile albe ce aşteaptă nerăbdatoare să-şi facă treaba

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...